Se fuld version : Damarks Værste Bilist
fotograf.fo
10-04-2007, 15:48
Det var engang nogle nøgenbilleder billeder af en af pigerne fra tv programmet Damarks værste Bilist. Er der nogen der har de billeder??
KongenOo
10-04-2007, 16:31
Kan vi få lidt mere info?! Noget demografisk?!
ja find da et par alm. billeder
Ja hende japaneren der var så forfærdelig at høre på.... Billederne har lagt på www.side6.dk, men de er der ikke mere....
The Signal
10-04-2007, 19:40
og de var heller ikke så fantastiske at se på !!
men patter er jo patter:laugh:
fotograf.fo
11-04-2007, 10:27
Ja hende japaneren der var så forfærdelig at høre på.... Billederne har lagt på www.side6.dk, men de er der ikke mere....
Ja det var hende jeg mente. Det var da kedeligt de ikke ligger der mere. Nogen der har dem??
burtsinger
12-04-2007, 23:32
jeg mener at jeg har dem liggende et eller andet sted, jeg prøver lige at kigge efter dem de næste par dage
fotograf.fo
13-04-2007, 20:38
jeg mener at jeg har dem liggende et eller andet sted, jeg prøver lige at kigge efter dem de næste par dage
Det lyder godt. Gleder mig
hohoho hvad med hende der "vandt" ? :P
ja hun var sgu heller ikke for spids. Men det er vel derfor de er med i sådan et program..... nogle billeder af hende eller japseren???
Det fede ved det program var at man fandt de værste bilister i DK.
Så trak man lod mellem dem og lod en af dem få en superhurtig sportsvogn med hjem.
Sportsvognen havde oven i købet et par usynkroniserede gear, så de var nødt til at lære dobbelt udkobling og mellemgas.
Det er jo virkelig præmien! til en der ikke kan køre bil. Det ville have været fedt at følge vinderen hjem med bilen...bare for liiiige at se om han ramte nogen på vejen.
Johnny51
12-10-2007, 21:58
Du kan finde hele serien på dkpiger.dk
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.