PDA

Se fuld version : Dansk Sektion

Vinter
03-11-2007, 06:14
Hej
Jeg synes det hele er blevet så internationalt. Kunne det ikke være fredt med en dansk sektion, hvor alle de lækre danske piger kom ind ??

lion25
03-11-2007, 11:09
jeg syns bare det kunne være rart hvis det her var mere dansk eller skandinavisk i det mindste.. der er en masse skumle brugere med mærkelige og mistænksomme links, de poster ting i alle de forkerte forums og det er blevet til ret meget af en rode butik. Min mening er at der burde ryddes op herinde.

JensenDK
04-11-2007, 12:39
jeg syns bare det kunne være rart hvis det her var mere dansk eller skandinavisk i det mindste.. der er en masse skumle brugere med mærkelige og mistænksomme links, de poster ting i alle de forkerte forums og det er blevet til ret meget af en rode butik. Min mening er at der burde ryddes op herinde.

Jeg kan kun give dig ret, se bare hvad der er postet de sidste par dage i amatør sektionen...

bigtwin
13-02-2009, 16:50
Jeg leder F.eks efter nogen billeder fra Lallandia med nogle fjollede tøser i en Jacuzzi(har jeg læst),men hvor mon de er ? ;-)

AlfaHAN
22-02-2009, 17:01
grunden til alle de skumle brugere og posts er jo fordi der ikk rigtig er nogle aktive moderatorer mere. Jeg var tidligere moderator her på siden, men pludselig var min bruger og rettigheder slettet. Har prøvet at kontakte dem der står for siden for at få ændret dette, da jeg syntes det er ærgerligt der ikk er meget aktivitet fra mods og admins, men får ikke svar tilbage på mine mails.

1337
19-03-2009, 02:30
grunden til alle de skumle brugere og posts er jo fordi der ikk rigtig er nogle aktive moderatorer mere. Jeg var tidligere moderator her på siden, men pludselig var min bruger og rettigheder slettet. Har prøvet at kontakte dem der står for siden for at få ændret dette, da jeg syntes det er ærgerligt der ikk er meget aktivitet fra mods og admins, men får ikke svar tilbage på mine mails.
Skriv til mig på msn ;)

AlfaHAN
20-03-2009, 17:42
Skriv til mig på msn ;)

alle mine kontakter forsvandt for noget tid siden, så smid mig lige din msn i pm igen ;-)