Se fuld version : Hvem ?
Hvem slettede min post ?
hva for en??
Hvis det er den med kvinder med slør, så er det mig, da en post med 1 billede ikke er tilladt
Baah.. jer og jeres nye regler.... tsk tsk...
Baah.. jer og jeres nye regler.... tsk tsk...
Det er ikke nye regler.. De har været her rimelig længe, og mener da også at kunne erindre at du bliver bedt om at læse postningsreglerne, når du opretter en bruger..
Midlertidige reglsæt: http://www.babearkivet.dk/postingregler-t1298.html
//Chris
Haha... Kan godt li at du håndhæver jeres reglsæt for mig...
har du nogle klager over reglerne eller ønsker du ikk at indordne dig, tja så er det op til dig selv om du ønsker at være her
KongenOo
22-05-2007, 21:59
har du nogle klager over reglerne eller ønsker du ikk at indordne dig, tja så er det op til dig selv om du ønsker at være her
WORD! GI DEM TØRT PÅ!
Ikk noget med at der bliver håndhævet regler over for dig.. Reglerne gælder alle.. At du så vil diskutere det bagefter, det er du så den eneste der har gjort..
//Chris
har du nogle klager over reglerne eller ønsker du ikk at indordne dig, tja så er det op til dig selv om du ønsker at være herHar du set mig klage nogle steder ? for hvis det er den her *Baah.. jer og jeres nye regler.... tsk tsk...* du tænker på ? vil jeg nu ikke kalde det for en klage.. Troede at folk kendte mig godt nok til at vide hvornår jeg var seriøs..
WORD! GI DEM TØRT PÅ!Sjovt KongenOo - Er det post counts du bare vil ha, siden du kommer med den besked ? :P
Ikk noget med at der bliver håndhævet regler over for dig.. Reglerne gælder alle.. At du så vil diskutere det bagefter, det er du så den eneste der har gjort..
//ChrisDiskutere det bagefter ? Det er først nu at jeg får lysten til at diskutere.. og jo, du håndhæver "jeres" reglsæt for mig i den post du svarer mig på.. * Midlertidige reglsæt: http://www.babearkivet.dk/postingregler-t1298.html *
Eller er jeg HELT forkert på den ?
Diskutere det bagefter ? Det er først nu at jeg får lysten til at diskutere..
At lave en ny post om hvem der har slettet dit indlæg, er det ikke at ville diskutere det bagefter?
//Chris
Vil nu nok mene at det er et simpelt spørgsmål..
Må give @camoN ret her ;)
Han vil jo bare have en forklaring, hvilket er fair nok. Nu kender han reglerne - punktum. :)
Må give @camoN ret her ;)
Han vil jo bare have en forklaring, hvilket er fair nok. Nu kender han reglerne - punktum. :)
svarede ham jo så på det og så var det han blev ved:gun1:
okay.. det vil sige, at du/i (nogle af jer) herinde, tager det for granted, at jeg ønsker at sætte en debat i gang - Det var ikke mig det blev ved.. den var stoppet ved baah* osv...
Men jeres kære superbruger, valgte at blive ved..
Ved bla. at håndhæve jeres regler, ved så fint at smide et link til dem..
Hvis en giver dig en flad, vælger du så bare at vende den anden kind til ?
Lad den nu ligge her... @camoN bad om et svar, ikke andet. Har han fået nu, så lad være med at opføre jer som en børnehave, ellers får i allesammen en warning. :1337:
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.