Se fuld version : Rapidshare premium auto down?
Jaa... har jo premium account.. MEN.. (skal lige siges.. er mega bagstiv.. så magter ikke og kigge ordentligt efter om der ligger noget ang. emnet her i forvejen.. :P )
Kan man ikke få et program hvor man bare indsætter linkene så den selv henter dem en efter en... ?
jeg gør det selv via internet download manager.
Taster rapidshare.com ind i programmet, skriver navn og kode og når jeg så støder på en masse link fra rapid, så markerer jeg dem, højreklikker og siger download via idm...
Okey.. kan man det samme med Download acc??
Okey.. kan man det samme med Download acc??
kender jeg ikk lige.. desværre
[QUOTE=redrum;9420](skal lige siges.. er mega bagstiv.. så magter ikke og kigge ordentligt efter om der ligger noget ang. emnet her i forvejen.. :P )/QUOTE]
Det var da også et voldsomt tidligt tidspunkt at stå op på, når man har været i byen?
//Chris
[QUOTE=redrum;9420](skal lige siges.. er mega bagstiv.. så magter ikke og kigge ordentligt efter om der ligger noget ang. emnet her i forvejen.. :P )/QUOTE]
Det var da også et voldsomt tidligt tidspunkt at stå op på, når man har været i byen?
//Chris
hehe ! :D jaaae.. men kan satme ikke sove længe! :s er nok blevet for gammel.. hehe
hehe ! :D jaaae.. men kan satme ikke sove længe! :s er nok blevet for gammel.. hehe
Haha :D Det tror jeg sgu aldrig jeg bliver! ;)
//Chris
[QUOTE=Chris;9453]
den kan jeg godt genkende den der;(
[QUOTE=redrum;9463]
den kan jeg godt genkende den der;(
ja det er sku skrækkeligt ikk?! :s kan fanme komme hjem fra byen fuldstændig stang vissen kl 6-7 stykker.. og vågne kl 10-11 uden og kunne sove mere! :( ;(
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.