Se fuld version : RAR
NightClub
07-04-2007, 16:14
Har lige et måske dumt spørgsmål, men når jeg har hentet en RAR-fil, og den er hentet, og jeg åbner den, så åbner den bare med masser og tekst og tegn... mener der er et "program" man skal hente for og åbne en RAR-fil, men hvor kan man det, eller er det bare mig der ikk er klog nok ved en computer??
du skal bruge programmet winrar... kan hentes her... http://www.download.dk/index.asp?Kat=&subkat=&prog=681
NightClub
07-04-2007, 17:58
Fantastisk, det er fordi jeg fik ny computer, så kan ikk rigtig huske hvilken programmer der var blevent hentet til den... Men mange tak
hehe ... et lille tip.. alt det gode som du downer... gem install filen på en ekstern harddisk evt.. og husk og omdøb filen til hvad det er.. så feks rcinstall.exe bliver til regestri cleaner.exe ... så kan man huske hvad selve programmet gør! :) og når så man formatterer eller lign.. så går man bare ind på den eksterne og ligger alt det gode ind igen.. uden og skal finde det diverse steder osv.. :P
KongenOo
07-04-2007, 18:42
Jamen redrum du er jo genial :D
Hehe i know! :D men tro mig.. det sparer sku meget.. har gjort det i flere år! :D
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.